Adeegso tilmaantan si aad u carrabbaabdo ama ugu samayso link qoraalkan http://hdl.handle.net/2307/5312
Cinwaan: Contributo allo studio del regime idraulico del fiume Scebeli per una più razionale utilizzazione delle piene
Qore: Tozzi, Ruggero
Mowduuca: Soggettario Centro Studi Somalo::GEOGRAFIA
Xoghayaha Xarunta Cilmibaarista Soomaaliyeed::Juqraafi
Center for Somali Studies List of Subjects::Geography
Ereyga furaha: idrografia
Scebeli
risorse idriche
baaritaan biyo
Shabeelle
khayraadka biyaha
hydrography
Shebelle river
water resources
Taariikhda qoraalka: 1960
Nooca: article
Nuxurka ku: Rivista di Agricoltura Subtropicale e Tropicale. Fascicolo doppio dedicato alla Somalia, Anno LIV
Goobta dokumentiga: Originale conservato presso il Centro Studi Somali (http://host.uniroma3.it/centri/CentroStudiSomali/index.php)
Bog: 391-402
Abstract: L'autore, basandosi su numerosi rilievi, riferisce sulle portate del fiume Scebeli durante le piene nei tratti tra Belet Uen e Avai e consiglia i provvedimenti da prendere per una più razionale utilizzazione delle acque.
Qoraaggu, isagoo ku salaynaayo taladiisa baaritaanno badan, wuxuu ku talinayaa sidii looga faa'idaysan karo biyaha webiga ashabeelle, inta u dhaxaysay Beledweyne ilaa Haawaay, marka webigu uu buuxo.
The author, on the basis of several surveys, reports on the water volumes carried by the Shebelle river in flood stage between Beledweyne and Avai and suggests some recommendations for a more rational use of the water.
Sifayn: Documento messo a disposizione del Centro Studi Somali dal Prof. Remo Roncati.
Prof. Remo Roncati ayaa dokumentigan ku deeqay xarunta cilmibaarista (Centro Studi Somali).
Document provided to the Somali Studies Centre by Prof. Remo Roncati.
URI : http://hdl.handle.net/2307/5312
Af: it
Wuxuu ka dhex muuqdaa ururinnada:Articoli - Maqaallo - Articles

Muuji xogta qoraalka Ku tali qoraalkan

Page view(s)

36
checked on Apr 24, 2024

Download(s)

32
checked on Apr 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Qoraalkan wuxuu u habaysanyahay si waafaqsan Ruqsada Creative Commons Creative Commons