Adeegso tilmaantan si aad u carrabbaabdo ama ugu samayso link qoraalkan http://hdl.handle.net/2307/4885
Cinwaan: Sulle orme della seconda spedizione Bottego "Da Brava a Lugh"
Qore: Trevis, Renato
Mowduuca: Soggettario Centro Studi Somalo::ARCHEOLOGIA E STORIA::Coloniale
Xoghayaha Xarunta Cilmibaarista Soomaaliyeed::Arkiyooloji iyo taariikh::xillaga gumaysiga
Center for Somali Studies List of Subjects::Archaeology and history::colonial
Ereyga furaha: colonialismo
esplorazione
Giuba
corrispondenza
gumaysi
sahan
Jubba
waraaq isu dirid
colonialism
exploration
Jubba river
correspondence
Taariikhda qoraalka: Jun-1931
Tifaftire: Sindacato Italiano Arti Grafiche
Nooca: article
Nuxurka ku: Rivista delle colonie italiane
Goobta dokumentiga: Originale conservato presso il Centro Studi Somali (http://host.uniroma3.it/centri/CentroStudiSomali/index.php)
Bog: 425-441
Abstract: Ricostruzione di una spedizione diretta nel bacino del Giuba sul finire del XIX secolo e guidata dal Cap. Vittorio Bottego attraverso il carteggio inedito tra lo stesso Bottego e Ugo Ferrandi, Vincenzo Filonardi, Giacomo Trevis.
Qoraalkaani wuxuu ka hadlayaa sahankii ay ku sameeyeen webiga Jubba dhulbaareyaal uu hoggaaminayay Cap. Vittorio Bottego dhammaadkii qarnigii 19aad. Xogta Warkaan waxaa laga soo dheegey waraaqo ay isu qorayeen Bottego iyo Ugo Ferrandi iyo kuwa kale.
Reconstruction of an expedition to the basin of Juba river guided by Capt. Vittorio Bottego in the late 19th century based on the unpublished correspondence between the Captain and Ugo Ferrandi, Vincenzo Filonardi, Giacomo Trevis.
URI : http://hdl.handle.net/2307/4885
Af: it
Wuxuu ka dhex muuqdaa ururinnada:Articoli - Maqaallo - Articles

Fayl ku dhex jira qoraalkan:
Fayl Sifayn BaacFayl
Sulle orme della seconda spedizione Bottego_Da Brava a Lugh_RCI.pdf9.09 MBAdobe PDFMuuji/fur
Muuji xogta qoraalka Ku tali qoraalkan

Page view(s)

125
checked on Nov 24, 2024

Download(s)

159
checked on Nov 24, 2024

Google ScholarTM

Check


Qoraalkan wuxuu u habaysanyahay si waafaqsan Ruqsada Creative Commons Creative Commons