Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://hdl.handle.net/2307/1868
Titolo: Waxbarashada dadweynaha ee dugsiyada h/dhexe soomaliyeed
Titoli alternativi: Dadka Soomaliyeed. Safka Labaad 2
Area Tematica: Xoghayaha Xarunta Cilmibaarista Soomaaliyeed::Waxbarasho
Soggettario Centro Studi Somalo::DIDATTICA
Center for Somali Studies List of Subjects::Teaching
Parole chiave: cashar-diyaarinno
lezioni guidate
dugsiga hoose
saynis
scienze
cilmiga bulshada
sociologia
sciences
social sciences
primary school
Data di pubblicazione: mag-1983
Tipologia: Book
Collocazione: Originale conservato presso il Centro studi Somali : http://host.uniroma3.it/centri/CentroStudiSomali/index.php
Pagine: 27
Abstract: Waa urur cashar-diyaarinno ah looguna talagalay inay kaalmeeyaan bareyaasha u dhiga safka labaad ee dugsiyada asaasiga ah. Cashar-diyaarindaassi waxay ku salaysan yihiin mawduucyo hore ugu jiray manhajka Sayniska (dhirta iyo xayawaanka Soomaaliya) iyo cilmiga bulshada (dadka Soomaaliyeed) ee safka labaad ugu jiray._-_Insieme di lezioni guidate rivolte agli insegnanti delle scuole di base. Esse si basano sui primi argomenti previsti dalla programmazione in scienze sociali (il popolo somalo), e in scienze (flora e fauna della Somalia)._-_A collection of lessons for primary school teachers on basic issues such as social sciences (Somali population) and natural sciences (Somali flora and fauna).
Descrizione: Traduzione somalo._-_Volume 2 di 8._-_Volume 2 of 8.
Luogo: Mogadiscio
URI: http://hdl.handle.net/2307/1868
Lingua: so
È visualizzato nelle collezioni:Libri - Buugaag - Books

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato
Dadka Soomaliyeed. Safka Labaad 2_lavorato.pdf8.07 MBAdobe PDFVisualizza/apri
Visualizza tutti i metadati del documento Suggerisci questo documento

Page view(s)

75
Last Week
0
Last month
2
checked on 26-nov-2024

Download(s)

76
checked on 26-nov-2024

Google ScholarTM

Check


Questo documento è distribuito in accordo con Licenza Creative Commons Creative Commons