Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/2307/5147
Title: Intervento al Colloquio Internazionale di Trieste "La cooperazione universitaria. Bilancio e prospettive delle esperienze. Europa-Paesi in via di sviluppo"
Authors: Tedeschini Lalli, Biancamaria
Discipline: Soggettario Centro Studi Somalo::POLITICA/STORIA::Cooperazione
Xoghayaha Xarunta Cilmibaarista Soomaaliyeed::Siyaasad/Taariikh::iskaashi
Center for Somali Studies List of Subjects::Politics/History::cooperation
Keywords: Università Nazionale Somala
istruzione universitaria
cooperazione
paesi in via di sviluppo
Jaamacadda Ummadda Soomaaliyeed
waxbarasha jaamacadeed
iskaashi
dalalka soo koraya
Somali National University
university education
cooperation
developing countries
Issue Date: 25-Aug-2016
Date of creation: 21-Nov-1985
Type: other
Call Number: Originale conservato presso il Centro studi Somali : http://host.uniroma3.it/centri/CentroStudiSomali/index.php
Pages: 9
Abstract: Intervento della Prof.ssa Tedeschini Lalli al Colloquio Internazionale dal titolo "La cooperazione universitaria. Bilancio e prospettive delle esperienze. Europa-Paesi in via di sviluppo", tenutosi a Trieste nel 1985.
Prof. Tedeschini Lalli kaalinta ay ka qaadatay shirka Caalamiga ee halkudheggiisi ahaa " iskaashiga jaamacadeed. Qiimaynta iyo rajada waaya-aragnimo. Horumarka dalalka Yurub", oo lagu qabtay Trieste sannadka 1985.
Prof. Tedeschini Lalli contribution at the International Meeting "University cooperation. Evaluation and prospects of the experience. Europe-Developing countries", held in Trieste in 1985.
Location: Trieste
URI: http://hdl.handle.net/2307/5147
Language: it
Appears in Collections:Documenti Inediti - Qoraallo aan la daabacin - Unpublished Documents

Files in This Item:
File Description SizeFormat
Intervento Prof. Tedeschini Lalli_Convegno Trieste 1985.pdf2.67 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Recommend this item

Page view(s)

75
Last Week
0
Last month
2
checked on Nov 21, 2024

Download(s)

36
checked on Nov 21, 2024

Google ScholarTM

Check


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons