Browsing by Discipline
Showing results 208 to 227 of 299
< previous
next >
- MUSICA 24
- MUSICA::Audio (descrizione) 146
- MUSICA::Strumenti Musicali 4
- MUSICA::Testi 6
- POLITICA/STORIA 415
- POLITICA/STORIA::Cooperazione 78
- RELIGIONE 47
- REPERTORI BIBLIOGRAFICI 19
- RISORSE ECONOMICHE 97
- RISORSE ECONOMICHE::Agricoltura 41
- RISORSE ECONOMICHE::Allevamento 26
- RISORSE ECONOMICHE::Zootecnia 17
- SCIENZE NATURALI 30
- SCIENZE NATURALI::Biologia 5
- SCIENZE NATURALI::Botanica 27
- SCIENZE NATURALI::Chimica 5
- SCIENZE NATURALI::Geologia 104
- SCIENZE NATURALI::Zoologia 21
- SPORT 3
- The text outlines Somalia’s national literacy campaign following the 1972 adoption of the Somali Latin script. With a 95% illiteracy rate, the Ministry of Education prioritized non-formal education to promote development. The campaign included urban and rural efforts, community participation, and follow-up programs in women’s education, nomadic education, and adult literacy. Qoraalku wuxuu ka hadlayaa ololihii akhris-qoraalka qaranka ee Soomaaliya kadib qoritaanka afka Soomaaliga ee farta Laatiinka sanadkii 1972. Iyadoo 95% bulshada aanay wax qorin, Wasaaradda Waxbarashada waxay mudnaanta siisay waxbarashada aan rasmiga ahayn. Ololuhu wuxuu ku faafay magaalo iyo miyiba, isagoo xoojinaya ka-qaybgalka bulshada iyo barnaamijyada sii socda. Il testo descrive la campagna nazionale di alfabetizzazione della Somalia dopo l’adozione della scrittura latina nel 1972. Con un tasso di analfabetismo del 95%, il Ministero dell’Educazione prioritizzò l’educazione non formale per favorire lo sviluppo. La campagna coinvolse aree urbane e rurali, con partecipazione comunitaria e programmi di istruzione continua. 1